.
Falar de SUMRRÁ é falar dunha realidade. Unha realidade que bota a andar no 2001, e que ata o momento non fi xo mais que dar bos froitos.
Como mostra, este cuarto disco que recén están presentando: "4.0” .
A proposta de SUMRRÁ é formalmente jazzística, pero toma aleato- riamente elementos doutros xéneros como o pop, o rock ou o folque, no seu empeño de " conta-la historia ó seu xeito" por riba de todo, usando en cada intre as cores que estiman axeitadas para sazona-lo seu discurso.
SUMRRÁ nacen libres e medran libres.
A súa ética, e mai-la súa estética son a improvisación e o xogo, pero esa frescura non disimula un alto nível de composición propia, que os convirte nun referente fundamental do jazz galego.
Pero... ¿quén son SUMRRÁ?
que estiman axeitadas para sazona-lo
seu discurso.
SUMRRÁ nacen libres e medran libres.
A súa ética, e mai-la súa estética son a improvisación e o xogo, pero esa frescura non disimula un alto nível de composición propia, que os convirte nun referente fundamental do jazz galego.
Pero... ¿quén son SUMRRÁ?
Falar de SUMRRÁ é falar dunha realidade. Unha realidade que bota a andar no 2001, e que ata o momento non fi xo mais que dar bos froitos.
Como mostra, este cuarto disco que recén están presentando: "4.0” .
A proposta de SUMRRÁ é formalmente jazzística, pero toma aleato- riamente elementos doutros xéneros como o pop, o rock ou o folque, no seu empeño de " conta-la historia ó seu xeito" por riba de todo, usando en cada intre as cores que estiman axeitadas para sazona-lo seu discurso.
SUMRRÁ nacen libres e medran libres.
A súa ética, e mai-la súa estética son a improvisación e o xogo, pero esa frescura non disimula un alto nível de composición propia, que os convirte nun referente fundamental do jazz galego.
Pero... ¿quén son SUMRRÁ?
SUMRRÁ nacen libres e medran libres.
A súa ética, e mai-la súa estética son a improvisación e o xogo, pero esa frescura non disimula un alto nível de composición propia, que os convirte nun referente fundamental do jazz galego.
Pero... ¿quén son SUMRRÁ?
manuel gutiérrez
Manuel Gutiérrez estudia no Conservatorio de A Coruña, e complementa de forma autodi- dacta a súa formación con numerosos seminarios, master classes e cursos por todo o territo- rio nacional con xente como Bill Dobbins, Dave Schinetter, Barry Harris, Joan Enseñat, etc... Profesionalmente non para dende moi novo, realizando a súa labor como pianista, profesor, arranxista e compositor a través de formaciòns, estilos e latitudes xeográficas: Getxo, Madrid, Montreaux, Barcelona, Mallorca, Galicia, Jazz, Blues, Folk, Música Tradicional, Dixie, Música de autor, Bandas sonoras, etc...
Na actualidade, e xa en Galiza, é mestre na Estudio Escola de Música, e ademáis de Sumrrá, forma parte de Victor Aneiros Band, Roberto Somoza Cuarteto, Marcelino Galán Quinteto, ademáis de varios proxectos ca cantante Terela Gradín e outras múltiples colaboracións.
Manuel Gutiérrez estudia no Conservatorio de A Coruña, e complementa de forma autodi- dacta a súa formación con numerosos seminarios, master classes e cursos por todo o territo- rio nacional con xente como Bill Dobbins, Dave Schinetter, Barry Harris, Joan Enseñat, etc... Profesionalmente non para dende moi novo, realizando a súa labor como pianista, profesor, arranxista e compositor a través de formaciòns, estilos e latitudes xeográficas: Getxo, Madrid, Montreaux, Barcelona, Mallorca, Galicia, Jazz, Blues, Folk, Música Tradicional, Dixie, Música de autor, Bandas sonoras, etc...
Na actualidade, e xa en Galiza, é mestre na Estudio Escola de Música, e ademáis de Sumrrá, forma parte de Victor Aneiros Band, Roberto Somoza Cuarteto, Marcelino Galán Quinteto, ademáis de varios proxectos ca cantante Terela Gradín e outras múltiples colaboracións.
xacobe martínez antelo
A formación de Xacobe Martínez Antelo é básicamente autodidacta, aínda que cursa estudios nos Conservatorios de Santiago e Vigo, e na Estudio Escola de Música de Santiago. Profesionalmente ten tocado dende rock, pop (Clan Moriarty, 3pies), folk e música tradicio- nal (Mercedes Peón, Marful), blues (Victor Aneiros Band), teatro e variedades (Chévere, Banda Baliza, Ultranoites, Carlos Blanco), pero é ó jazz ó que adica maior actividade, como demostra o traballo que realiza en Xacobe Martínez Antelo Trío e o Xacobe Martínez Antelo Quinteto, a maiores de SUMRRÁ.
Paralelos a estes tres proxectos, está a traballar tamén en U-lo Trío, Monkillos e Pin.Cirera.Legido.Martínez, e outras múltiples colaboracións noutras bandas de jazz como Marcelino Galán Quinteto, entre outras.
A formación de Xacobe Martínez Antelo é básicamente autodidacta, aínda que cursa estudios nos Conservatorios de Santiago e Vigo, e na Estudio Escola de Música de Santiago. Profesionalmente ten tocado dende rock, pop (Clan Moriarty, 3pies), folk e música tradicio- nal (Mercedes Peón, Marful), blues (Victor Aneiros Band), teatro e variedades (Chévere, Banda Baliza, Ultranoites, Carlos Blanco), pero é ó jazz ó que adica maior actividade, como demostra o traballo que realiza en Xacobe Martínez Antelo Trío e o Xacobe Martínez Antelo Quinteto, a maiores de SUMRRÁ.
Paralelos a estes tres proxectos, está a traballar tamén en U-lo Trío, Monkillos e Pin.Cirera.Legido.Martínez, e outras múltiples colaboracións noutras bandas de jazz como Marcelino Galán Quinteto, entre outras.
lar legido
L.A.R. Legido é na actualidade músico, investigador sonoro e mestre de batería, expresión rítmica e improvisación na Estudio Escola de Música de Santiago de Compostela.
Fórmase dende moi novo no CEDI (Centro de Encontro para o Desarrollo da Improvisación, en Madrid) encauzándose ó que será o seu principal foco de actuación e investigación: a improvisación.
A súa experiencia non se limita só á música, senón que traballa con escultores, pintores, videoartistas, performers, etc... Toca en bandas como S.E.M. Big Band, Maruxa y Trío, Terela Gradín Quartet, Fat, KLK, Marcos Teira Cuarteto, Marful, Pin.Cirera.Legido.Martínez etc...
É membro fundador de Parto, grupo de improvisación libre co que mantén varios frentes abertos: Huevopicoaraña (obra de percusión e voz para dúas batería) e Trancefusión (manipulación do aquófono, sistema inductor de gotas que á súa vez activan sons).
L.A.R. Legido é na actualidade músico, investigador sonoro e mestre de batería, expresión rítmica e improvisación na Estudio Escola de Música de Santiago de Compostela.
Fórmase dende moi novo no CEDI (Centro de Encontro para o Desarrollo da Improvisación, en Madrid) encauzándose ó que será o seu principal foco de actuación e investigación: a improvisación.
A súa experiencia non se limita só á música, senón que traballa con escultores, pintores, videoartistas, performers, etc... Toca en bandas como S.E.M. Big Band, Maruxa y Trío, Terela Gradín Quartet, Fat, KLK, Marcos Teira Cuarteto, Marful, Pin.Cirera.Legido.Martínez etc...
É membro fundador de Parto, grupo de improvisación libre co que mantén varios frentes abertos: Huevopicoaraña (obra de percusión e voz para dúas batería) e Trancefusión (manipulación do aquófono, sistema inductor de gotas que á súa vez activan sons).
http://www.sumrra.com/sumrra/Intro.html
http://sumrra.bandcamp.com/album/3-ao-vivo
http://www.xacobemartinezantelo.com/xma/Sumrra.html
http://www.youtube.com/watch?v=J1VPiSQPjZk
http://www.youtube.com/watch?v=gsRtXMIhJh0